• // - 14:32
  • - تعداد بازدید: 393
  • - تعداد بازدیدکننده: 298
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری دوره آموزشی تملک و املاک و اراضی شهرداری بندرعباس

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزش تملک املاک و اراضی شهری در شهرداری بندرعباس خبر داد

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی تملک املاک و اراضی شهری در شهرداری بندرعباس خبر داد 


به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس ، فوزیه سالاری با بیان این مطلب فوق اظهار کرد : این دوره که مدرس آن اصغر حسینی پور بر عهده داشت با حضور پرسنل معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس و شهرداری های تابعه استان هرمزگان در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد 


  • گروه خبری : خبر,گوناگون
  • کد خبر : 13659
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
محمدرضا کهوری
محمدرضا کهوری

معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 165
  • بازدید امروز: 585
  • کل بازدید: 108128
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 4
  • آخرین بروز رسانی: 1405/03/31 13:11